Xilinx ISE12 problem s Paralel cable III

Stano stano.hw na gmail.com
Úterý Červen 15 22:32:52 CEST 2010

Nastavenie rychlosti pre dany kabel nieje aktivne.
A Skusal som z daneho designu vytvorit PROM file a to napalit. A to slo
na prvy krat aj s verifikaciou a design sa dokonca spraval podla
ocakavania :D Zacinam vetrit nejaku zradu zo strany XILINXu toto nieje
nahoda, keby kabel blbol tak blbne aj zo starim ISE alebo s celou doskou
ale on cielene odmieta len load do FPGA a vsetko ostatne funguje ako ma.
Problemy su len od 9.1 vyssie.

Takze zostava otazka ako to napustit do FPGA pomocou FT2232.