Xilinx ISE12 problem s Paralel cable III

Ondrej leguanolog na seznam.cz
Úterý Červen 15 21:44:02 CEST 2010

Mé zkušenosti se sice týkají Paralel cable IV, ale možná to bude
podobné. Pomohlo následující:
1.) Nastavit v BIOSu paralelní port na SPP (nejpomalejší)
2.) Nastavit v iMPACT nejmenší rychlost (200 kHz)
3.) I tak se to nikdy nechytí napoprvé, takže zkusit odpojit kabel od
desky nebo vypnout napájení desky (se zapojeným kabelem).
Krok 3 se musí zopakovat tak 5x - 10x než se to naprogramuje.

Stejné problémy jsem měl s ISE 10, 11, 12 pod Vistami i XP, ale nakonec
se to vždy chytlo.

OH

Dne 15.6.2010 20:41, Stano napsal(a):
> Zdravim
> Skusam nove ISE12 a mam "maly" problem. Vsetko fynguje pekne az do
> chvile kym nanapalim FPGA. Akykolvek pokus o nahratie bitfile do FPGA
> konci "programming failed". Hladal som ci tam niesu nejake moznosti
> nastavenia ale nic rozumne som nenasiel. Kabel je prislusenstvo
> vyvojovej dosky s Spartan3 3S200 v FG256. Je tu niekto kto by mi vedel
> potvrdit alebo vyvratit ze chyba je v mojom "prijimaci"?
>
> Pripadne este jedna otazka. Skusaliste SVF/XSVF napalivat pomocou
> FT2232, ak ano akym programom a s akymi skusenostami.

> [...]

Jabber: Iguaner na jabber.cz
ICQ: 122712466

|       IKORAS - My home-made MP3 player          |
|       http://ikoras.iglu.cz                     |