[OT] Avast 5

Cihak na dkv.lbc.cd.cz Cihak na dkv.lbc.cd.cz
Úterý Červen 15 14:45:39 CEST 2010

Já používám Avasta5 (HOME) od chvíle kdy se objevil a jsem naopak velmi spokojen. Vše funguje jak má a jak očekávám. Řekl bych že má má mnohem lépe a logičtěji vyřešené ovládání a zdá se mi být i rychlejší.

Proto mě mrzí, že v práci musím používat verzi 4.8 protože Avast5 prý ještě nemá vyřešenou aktualizaci z vnitřní podnikové sítě.

	Martin.

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces na list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Jaroslav Lukesh
Sent: Tuesday, June 15, 2010 1:19 PM
To: HW-news
Subject: Re: [OT] Avast 5

před pár týdny jsem si přeinstalovával zdechlinu, tak jsem si tam dal
nejnovější abych se pokorně vrátil ke 4.8, 5ka s úplně stejnou databází
dávala false positive na některé >10 let staré programy, zatímco 4.8 nikoli.
Závěr je takový, že už i avast podlehl mocné lobby a 5ka má implementovány
některé nežádoucí funkce "navíc", jako to mají už nějaký ten pátek u
konkurence.

support mi poslal link na profi, která s home klíčem funguje jako home.