Digitalizace VHS kazet a magnetofonovych kotoucu

Pavel Troller patrol na sinus.cz
Úterý Červen 15 12:49:42 CEST 2010

Zdravím,
  s digitalizací VHS neporadím, ale na pásky jsem celkem profík. Zdigitalizuji
vše od celostopého záznamu 76 cm/s po čtvrtsopý 2.38 cm/s, vše při použití
profesionálních studiových strojů (Revox, Uher) a kvalitní zvukovky, včetně
možného postprocesingu (rozsekání na písničky, kmit. korekce, odšumění atd.).
  Jen jde o čas, dělávám to po práci jako koníčka, tak pokud by šlo o nějaký
rychlý proces, asi bych nestíhal.
  O nějaké "revanši" bychom se domluvili (čokoláda a pod. :-))
    Zdraví Pavel.