OT:Autoalarm

Dobosz Čestmír cestmir.dobosz na mediasupport.cz
Úterý Červen 15 12:00:50 CEST 2010

Včera jsem chtel pro odlehceni diskuse o Autoalarmu poslat tento obrazek:

http://img813.imageshack.us/img813/5831/autoalarm.jpg

A predstavte co se mi odpoledne stalo. Prisel jsem k autu nastartoval,
a když se ozval zvuk traktoru tak jsem kouknul pod auto abych proveril
zda nepovolil svar opravovaného vyfuku. A pod autem jsem zjistil ze mi
někdo během dne mezi 9.15 az 19.00 na docela frekventovanem miste
flexou urizl katalyzátor. Tak to jen tak pro info at nezapomenete na cidlo
naklonu při implementaci noveho alarmu do vasich motorových milacku.

Preji krasny den

Cestmir