multimetr UT-71

RV vicek.radek na cpost.cz
Úterý Červen 15 08:23:25 CEST 2010

No ja se musim pridat, ze UT70D (je to ten s nejvetsim zakladnim
rozsahem) nebyla dobra koupe.
Problem s necistotami na karuselu - zacne to ukazovat hausnumera,
znamena to rozborku a umejt izopropylem. Ted po case mi upadl jeden
pantik na te vyklapeci noze.

Jinak baterky to nezere (proti kolegovo Metexu), ale to rozebirani me s..e.

Radek Vicek