Re: multimetr UT-71

kpr kpr na seznam.cz
Úterý Červen 15 08:09:07 CEST 2010

My máme dva UT803, jeden první... když ho v GME poprvé prodávali. A další asi rok poté.
Ten první (starší) má bílé podsvícení a černé písmo, je velice pěkně viditelný. Akorát mě štve ten sleep, nevím jak ho vypnout.

Jinak vše ok, otočný přepínač stále funguje a to s tím kroutím denně.

PS. co zkusit vyměnit LEDky? , popř. najít a zvýšit LCD napětí - zvýšit kontrast?

KPR