Implementace protokolu pro RS-485?

Sudovec sudovec na seznam.cz
Pondělí Červen 14 21:44:52 CEST 2010

Já bych naopak řekl že je lepší vzít hotový - kolega píše že s embedded
systémy začíná a tak bude mít spoustu problémů podobných popisovanému
const / code. Tak proč by si přidělával další tím že bude vymýšlet protokol.

Např. takový Modbus v ASCII režimu je opravdu jednoduchý a v RTU není o
moc složitější. A výhodu to má v tom, že SW pro PC nemusí psát od
začátku a knohovny jsou k dispozici.

	S.