TNS a TNC

Ivan Kiss Ivan.Kiss na Novohrad.sk
Pondělí Červen 14 16:08:31 CEST 2010

Dakujem vsetkym za prispevky.
Vychadza mi to tak, ze ked to ma byt urobene poriadne, tak ten prevod
TNC-TNS treba zrealizovat s prudovum chranicom v rozvadzaci s vyvedenim
patkolikovych zasuviek, ako navrhol Jakub.
Jedna sa o taku poloprofi prevadzku, tak mu to moje povodne "Hurvinkovske"
riesenie nedoporucim. A je to vyriesene aj do buducna, ak dokupi dalsi novy
stroj.

Ivan Kiss

jk> Asi nejlepsi a nejbezpecnejsi ( ne nejlevnejsi )  reseni je do rozvadece
jk> doplnit 3. faz chranic a vyvest jednu ( nebo vic ) petikolikovych  zasuvek.
jk> A soustavu provozovat jako starou 4/2 vodicovou + novou cast  3/5
jk> vodicovou. Z hlediska bezpecnosti neni asi lepsi reseni.
jk> JaKub