TNS a TNC

gatilo gatilo na centrum.cz
Pondělí Červen 14 14:40:13 CEST 2010

 14.6.2010, 14:26:43

Pohyblivy privod nesmi mit PEN vodic. Z teto zasady vyplyvaji 4 mozne
konfigurave

1) zarizeni v I. iz. tride, pozadujici "pracovni nulu". -> 5 vodicovy
privod, rozdeleni PEN na PE + N nejpozdej v zasuvce na zdi.

2)zarizeni v I. iz. tride, nepozadujici "pracovni nulu" -> 4 vodicovy
privod

3) zarizeni v II. iz.tride, pozadujici "prac. nulu" -> 4 vodicovy
privod

4) zarizeni v II. iz tride, nepozadujici "prac. nulu" -> 3 vodicovy
privod

Moznosti 3,4 jsou spise teoreticke, v praxi jsem se s tim osobne nikdy
nesetkal.

Moznost 1,2 , pokud je rozdeleni PEN -> PE + N udelano jinde nez v
rozvadeci, pak je vhodne dodrzet zasadu, jednoho spotrebice na jeden
samostatny privod od rozvadece z duvodu snizeni moznosti zavleceneho
napeti, popr. u zasuvky pouzit proudovy chranic.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz