TNS a TNC

Ivan Kiss Ivan.Kiss na Novohrad.sk
Pondělí Červen 14 13:55:57 CEST 2010

Samozrejme som moju otazku myslel tak, aby to vyhovolalo norme. Nestaci mi, aby
o "len fungovalo"
Pila nema svorkovnicu, ale ma zasuvku na pripojenie kabla. Preto uvazujem urobit
len prevodny kabel. Samozrejme ten kabel moze v buducnosti pouzit aj k inym
sporebicom.
Trochu svoju otazku pozmenim/upresnim:
Je mozne takto zapojeny kabel (pohyblivy privod) pouzit ako univerzalny
prevodnik medzi TNS a TNC?