[OT] Firebird SQL + Debian ?

Ales Filip nostromo na khnet.info
Pondělí Červen 14 10:46:57 CEST 2010

Já jsem rychlost toho USB moc neřešil. WEB na tom běží. USB 1.1 má
teoreticky prostupnost 1,5Mb/s, takže jestli ti ty torrenty pojedou po
síti rychleji, tak to asi brzdit bude. Záleží na tom, jak na to stažení
spěcháš :-) Ale zase když to celé bere jenom okolo 6W, tak je asi jedno,
jestli to bude stahovat 4 hodiny, nebo 8 hodin.

web běží na http://xanadu.khnet.info
Na stejné adrese běží i ftp, a do adresáře upload můžeš zkusit něco
poslat, a změřit si rychlost. Je to připojené do cca 7mbitové linky,
takže by ten upload mohl ukázat reálnou přenosovou rychlost toho USB.

Aleš Filip
http://xanadu.khnet.info