zapis na PORTE u Atmega 162

Zdeněk lada zdenek023ster na gmail.com
Pondělí Červen 14 09:29:30 CEST 2010

Takže je to vyřešeno, ve vlastnostech projektu byla nastavena ATmega128 a
podle toho se program i přeložil. Díky tomu že většina adres registrů je
stejných, tak to "nějak" fungovalo. Zrovna PORTE ji má ale jinou. Dole na
stavovém řádku se zobrazovala ATmega162, popisy registrů v I/O wiev byly
také podle ní, ale v Project->Configuration options  byla schovaná
Atmega128.
Ach jo, co všechno může člověk přehlédnout.

Zdeněk