filtr dolni propust

balu@home daniel.valuch na orange.fr
Pondělí Červen 14 05:20:22 CEST 2010

myslel som ze matematika a teoria spracovania signalov funguje vsade
rovnako. Ci v simulatore alebo v tom jednocipe :-)
S praktickym navrhom tychto filtrov nemam skusenosti ale kriteria
stability su predsa zname, poziadavky na presnost a rozlisenie vypoctov
sa daju vypocitat a nakodovat sumator-nasobic snad nie je az tak zlozite.
b.