filtr dolni propust

balu@home daniel.valuch na orange.fr
Sobota Červen 12 10:57:52 CEST 2010

nie je to ziadna veda. Kedze ide o velmi nizke frekvencie matematiku
zvladne aj jednocip bez specialnych nasobiciek. Kedze treba velmi vysoky
utlm na dvojnasobnej frekvencii zvolil by som skor IIR architekturu.
Trochu som sa hral s tymto appletom
http://www-users.cs.york.ac.uk/~fisher/mkfilter/trad.html
a vyzera ze nebude treba viac ako 9 stupnov
http://dvaluch.web.cern.ch/dvaluch/temp/filterdesignresults1.pdf
http://dvaluch.web.cern.ch/dvaluch/temp/filterdesignresults2.pdf
b.