[OT] Firebird SQL + Debian ?

Pavel Dolnsky p.dolnsky na atlas.cz
Sobota Červen 12 10:44:58 CEST 2010

Pobezi to na embedded PC s pouze 128MB RAM, tzn na RAM DISK max 20MB a tabulka bude mit velice rychle radove desitky az stovky MB , dalsim faktem, je ze kopirovani cele databaze bude CF devastovat vice nez pouze pridavani novych dat do existujici databaze.
Resenim nejsou ani dve databaze , jedna v RAM disku  a druha na CF, predpokladma, ze nejde udelat dodat pres dve databaze.

P.

>Nejsem zadne guru pres FB, ale pokud vim tak se pri volani udava cesta k tabulce (nebo alespon tak se to deje u nas) tak co takhle tu databazi pri spusteni zkopirovat do ramdisku a odtud ji pouzivat. A pote budto pri ukonceni nebo po nejakem casove ji kopirovat na flash.
Jinak pro linux je spis doporucovanej classic-server a port je nastavitelny v konfiguracnich souborech.
Milan

Dne 12.6.2010 9:49, Pavel Dolnsky napsal(a):

Lze ve FB definovat tabulku,ktera je pouze v RAM, tedy nikdy se nezapisuje na disk?
Jak jsem rikal, potreboval bych jednak omezit zapisy na max 1x za hodinu pricemz se zaroven 80% dotazu bude tykat prave nejcerstvejsich dat tak by i z logiky veci meli byt v RAM a nezdrzovat provoz ctenim z CF.
Nebo jak jinak tohoto stavu dosahnout?

Pavel

P.S. Kde proboha jsou slibovane PRAM a proc se nam porad cpou ty nesmyslne FLash?