Jedna bohuzel moje debata o PRIKONU a VYKONU

balu@home daniel.valuch na orange.fr
Sobota Červen 12 10:35:42 CEST 2010

jano fyzici su presne taki isti. Ulohou sa zacinas zaoberat az ked
dodfgjde 4x po sebe s tym istym zadanim a to potom treba znacne
revidovat lebo nemaju predstavu o realite...
Napr. vyspecifikuju VN zdroj v oblasti kV so zvlnenim mV a potom ho
nainstaluju 200m od spotrebica s kablami kde je po trase dalsich 50
silovych kablov co tam indukuju rusenie jak prasa.
b.