Jedna bohuzel moje debata o PRIKONU a VYKONU

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Sobota Červen 12 10:32:05 CEST 2010


Ono zase v automotive nie je co nove vymysliet, ze. ;-)

Je to zamerne provokativna prehnana hlaska, aby vynikla podstata. Na taketo zosity sa totiz mozete hrat vtedy, ak sa odrazate od nejakeho uz existujuceho a zabehnuteho podobneho zariadenia. Cim je zadanie inovativnejsie, tym je neznamych viac, a to musia chapat obe strany. Samozrejme s prislusnymi rizikami. Nemusite do takehoto ist, ale je mozne, ze v urcitej oblasti potom nedostanete vobec ziadny kseft.

Predstavte si napriklad, ze zadanie je "vyvinut ajfoun" pred 5 rokmi.  

Treba tento pripad vediet odlisit od stavu, ked sa sice da uloha pomerne presne definovat, ale jedna zo stran je jednoducho uplne tupa; tam popisovana metoda zositov alebo jednoducho nezobranie ulohy naozaj moze pomoct. 

wek



On Sat, 12 Jun 2010 09:35:49 +0200
"Hugo KOTTAS" <hugokottas at web.de> wrote:

> Ano, ano,
> 
> v automotive se zacina "sesitem" Seznam uloh, kde je presne popsano co 
> zakaznik chce a seznam norem.
> Normy jsou v elektronicke priloze.
> Na to se odpovida sesitem " Seznam povinnosti", kde je popsano jak zadani 
> rozumim a co jsem schopen splnit.
> A pak zacne dohadovani a pilovani textu na zaklade upresneni.
> 
> Teprve, kdyz "Sezanm povinnosti" zakaznik schvali, se zacina neco delat!!!
> Takze:
> 1. Mam cerne na bilem co ten blbec chce
>     Z toho vychazi kalkulace
> 2. Vim jestli to je splnitelne nebo ne
> 3. Kazda pozdejsi zmena se plati
> 4. neni vymluva " ale ja to myslel jinak"
> 
> Proti blah blah blah je to vice papiru, ale podstatne efektivnejsi vyvoj. A 
> nemusim plati za blbost
> tzv. inzenyru, jejichz znalosti jsou pod urovni dobrych stredoskolaku!!!!!
> 
> On je casto lepsi zadny kseft jak kseft s negativnim ziskem.


More information about the Hw-list mailing list