Re: komplace Fuse na ARMu

Vojtěch Bubník bubnikv na seznam.cz
Sobota Červen 12 00:06:17 CEST 2010

Když jsem se ještě zabýval linuxem, tak úspěšné zkompilování jádra na počítači se považovalo za zatěžkávací test systému, hlavně paměti. Kompilování na počítači s vadnými paměťmi končilo právě takovou pěknou hláškou.

Já bych tenhle bazmek nekoupil. Mě ten počítač připadá jako ty čínský vrtáky, který vypadají jako vrtáky, ale nejsou to vrtáky. Táta domů přinesl vítězoslavně sadu nářadí, tak jsem mu ty vrtáky zohýbal v prstech.

Občas přemýšlím, pro jaký trh jsou tahle zařízení vyráběna. Je možné, že pro čínský trh, že místní nemají na nic lepšího. A nebo jsou to odpadky pro západní civilizaci, která je tak bohatá, aby si mohla kupovat levné věci?

Vojta Bubník