Jedna bohuzel moje debata o PRIKONU a VYKONU

gatilo gatilo na centrum.cz
Pátek Červen 11 19:37:22 CEST 2010

 11.6.2010, 19:32:58

Ta cena je celkem prijatelna, za 200kKC by to mohlo byt i v nejakem
HIGH-TECH provedeni s keramicko-teflonovymi nanocasticemi a uhlikovimi
vlakny. Ale nesmite uz pridavat zadne puvodne neuvedene specifikace.
Proste jenom ten puvodne uvedeny 1kW chladici pri 100W elektrickych.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz