[OT] Firebird SQL + Debian ?

Slavomir Skopalik skopalik na elektlabs.cz
Pátek Červen 11 15:11:53 CEST 2010

Delam s FB pod windows, ale sposta veci je spolecnych.

Zapisy na disk se daji omezit v konfiguracnim souboru tak,
ze se jednak vypne forced writes (nastaveni DB) a zaroven se nastavi
flush na nejakou rozumnou dobu (rekneme 10 minut).
Operacni system ale muze data zapsat i drive, ale to uz je otazka
na nekoho linux komunity.
Tim se da zabranit zapisu do DB pri zahajeni kazde transakce.

Pokud budete mit DB jen pro cteni, tak se do prevest do rezimu READ ONLY,
pak se pouze cte (urceno pro DB na CDROM).

Jeste poznamka, FB instalovat jako superserver.
Bude pak poslouchat na portu 3050 a pres TCP se s nim da v pohode
pracovat prakticky z jakehokoliv jazyka.

Slavek

Ing. Slavomir Skopalik
Jednatel spolecnosti
Elekt Labs s.r.o.