Re: CPU kvízeček na páteček :-)

Michal Gregor a2x1nptda8 na email.cz
Pátek Červen 11 14:26:56 CEST 2010

Co jine procesory? Na PIC18 to pujde taky:

    movlw    0
    movwf    TABLAT

    TBLPTR = $+1;
Smycka
    TBLWT*-
    nop
    nop
    nop
    nop
    nop
    bra Smycka

Smycka vymaze celou pamet, pozpatku.
Az narazi na horni pulku bra Smycka, tak se to zmeni na novou instrukci TBLWT*-

Pamet je prazdna, cyklus bezi sam celou pameti. Vzdy musi projit celou RAM - jsou tam ulozeny nop a dve instrukce TBLWT*-

Instrukce TBLWT- se bude mazat postupne, nejdrive hodni pulka - to je nula, takze se nemeni a pak dolni pulka.

Michal Gregor