Digikey dotaz k procleni

APA navrhpcb na gmail.com
Pátek Červen 11 13:15:17 CEST 2010

pardon, limit 150Eur se tyka (v CR) vsech (od 1/2009 tusim, drive to
bylo jinak), tedy do nakladu neco v cene 150 Eur date v pohode, nad to
uz potrebujete JSD a zaplatit clo (pokud bude nad urcity limit) a
nepodnikatel musi zaplatit vedle cla i DPH primo celnikum resp.
postakum (podnikatel jen pokud je neplatce DPH anebo pokud dela
dodatecne procleni).