Digikey dotaz k procleni

APA navrhpcb na gmail.com
Pátek Červen 11 13:11:31 CEST 2010

to se ovsem pletete, osvobozeni 15E se tyka vsech

ale pozor, pokud by to chtel dodatecne pres fedex doclit, fedex i dhl
maji pomerne mastne poplatky za docleni, zakladni cleni ma dhl free
(do 5 pol.) a fedex asi za 300 (posilat tudy zasilky nepatrne hodnoty
na rozhrani 150E pro firmu je tedy blbost)