[OT] Firebird SQL + Debian ?

Martin Hanek martin.hanek na centrum.cz
Pátek Červen 11 11:43:04 CEST 2010

CF karta se na PC, ktere ma CF slot tvari jako dalsi disk (i v biosu) a
tak se s ni da pracovat. Tak k te desce pripojte nejakou CD-ROM a
nainstalujte na CF kartu linux z CD.
Treba MSC nabizi prumyslove CF karty se 2 mil. zapisu, 2GB stoji 37EUR,
4GB za 57EUR. Na obycejnou CF kartu bych to nedaval.

Martin Hanek