OT: Pomoc s identifikací navigace

Milan B. milan na bastl.sk
Pátek Červen 11 11:26:27 CEST 2010

Moze to byt niektora z cinskych, co ponukaju na DealExtreme. Jednu taku
(velmi podobnu) som mal - aj s tou  Ladou 1500 na obrazovke...

Rad, sko nahrat na kartu inu verziu iGO 8 je plny web, vratane diskuzii
na DX. Mne stacilo nahrat aplikaciu na kartu a pozriet sa v nastaveni
zariadenia, odkial sa ma spustat navigacny SW - a podla toho premenovat
adresare. Bolo to dost jednoduche, pokial si pamatam.

-m-