Autoalarm

APA navrhpcb na gmail.com
Pátek Červen 11 01:14:13 CEST 2010

a neni lepsi dat normalni alarm (parovany na normalni vystrelovaci
tovarni klicek - aby nebylo prilis bizuterie), s vnitrnimi senzory
(pripadne naklonem a rozbitim skla) a poradnou sirenou, propojenou i
na klakson auta? Takovy stoji 1500 Kc plus montaz...

samozrejme kazdy takovyto aftermarket alarm umi preruseni vodice -
napriklad napajeni RJ motoru :-)

S takovym autem tezko odjedete.

To, ze se vypinaly tovarni imobilizery po kabelu - to jde jen u novych
aut od cca 1995 a take to predtim zlodeji delali vymenou rj motoru za
vlastni (coz u Fabie je otazka 5 vterin), jenze pokud mate preruseni
stavy v tom alarmu za par drobaku, jednak vam to zacne houkat pri
vlezeni do auta/otevreni kapoty a hlavne vam to rozpoji napajeni RJ
motoru a nikdo s tim neodjede...

Dale doporucuji dovnitr blikatka klidne atrapy a ven piskovani skel,
samolepky o alarmu... a o Constructu (pokud ji bez nej sezenete :-)

Plati to na bezna auta na 99,9999%

Zlodej si radsi vybere jine auto, pokud neni uplne .... anebo nemate
nejaky extra kousek... anebo pokud nemate zaslepeny zamek a u
supermarketu vas nevidi, jak si berete neco z tasky, na to pozor. tam
je vam alarm k prdu maji ho vybrane za 5 vterin - zaslepit zamky a
nehrabat se na parkovisti v aute...