Teplota PC zdroje

Tomáš Koželuh mr.death na ipq.cz
Pátek Červen 11 00:23:50 CEST 2010

Už v podstatě vyrobili, Atom D510 + Intel NM10. Dá se říct, že spotřeba je
1:1 - CPU žere okolo 12W, zbytek desky taky. Na stránkách Intelu je velice
slušný datasheet včetně modelových příkladů spotřeby. Je tam mimo jiné i
upozornění, že je třeba aktivního chlazení case, protože deska (chipset+cpu)
aktivně chlazená není. Já ji provozuju asi čtvrt roku v mATX case bez
chlazení a zatím funguje, snad vydrží. Sensors aktuálně ukazuje teplotu MB
60° a CPU 40°C, řekl bych, že za chladnějšího počasí by to mohlo být tak o
5°C míň.