Teplota PC zdroje

j.Krajinka na seznam.cz j.Krajinka na seznam.cz
Čtvrtek Červen 10 22:34:43 CEST 2010

Aha tak to mi nedoslo, co tam je za chipset, uzasna intel 945? Pokud ano tak bych se zas az tak nedivil, Atom moc nezere, ale ta 945 jak prokopnuta a bez vetraku to muze na tech 70 vylest, co je to presne za desku?

jirka

>Ten externí zdroj je v pohode. Hreje jeho ATX cast v PC, ktera vyrabi
+5, +3,3 atd. Topi to od zacatku, sestavil jsem to pred par dny.
Cidlo na CPU udava 58°C  a na zakladni desce kolem 70°C. To mi taky
pripada dost.

Zdenek