Autoalarm

Pavel Novotný novotny.pp na atlas.cz
Čtvrtek Červen 10 19:28:53 CEST 2010

A proc, jakmile mate auto v garazi je nalezeni vysilace otazka  20 minut.
El.mg zareni je svine svinuta a je celkem jedno jak moc vysilac schovavate,
antenu neschovate.
Pokud to ma vlastní baterii o to lepe, najde se to jeste rychleji :-)

PN

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces na list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On
Behalf Of jan.kuba
Sent: Thursday, June 10, 2010 7:05 PM
To: HW-news
Subject: Re: Autoalarm

Kdyby jste cetl dobre mus prispevek, tak jsem psal,  "velmi dobre
schovany GPS tracker s nezavislym napajenim"
Jinymi slovy vy by jste tu rusicku GSM, GPS taky namontoval do toho
kradeneho auta aby ten tracker byl stale "odriznuty"?

__________ Informace od ESET NOD32 Antivirus, verze databaze 5188 (20100610)

http://www.eset.cz