Autoalarm

Pavel Troller patrol na sinus.cz
Čtvrtek Červen 10 10:01:50 CEST 2010

Zdravím,
  ano, to je právě důvod, pro který je místo standardního řešení lepší
nějaké zcela triviální, ale nestandardní a těmi zloději neočekávané.
  Například pro zamezení výše uvedeného bych do jednoho vodiče jdoucího
k zásuvce OBD2 vpojil skrytý vypínač a pokud bych neměl v úmyslu zásuvku
používat, byl by samozřejmě vypnut. Jak jsem sem již psal dříve, kolega
si jistil Audi A4 (automat) povysunutím konektoru k parkovací brzdě -
třikrát mu auto chtěli ukrást (než si pořídil garáž), ani jednou neuspěli.
Chovalo se to tak, že po překonání všech imobilizérů a jiných pseudozábran
šel nahodit motor, ale nešel zařadit "kvalt" - při přesunutí páky z parkovací
polohy se jen rozsvítil nějaký alarm na panelu a auto nejelo a nejelo :-).
  Zdraví Pavel.