Re: ARM notebook

d.petr d.petr na post.cz
Středa Červen 9 16:13:08 CEST 2010

> Od: Jaroslav Buchta <jaroslav.buchta na gmail.com>
> Předmět: Re: ARM notebook
> Datum: 09.6.2010 15:24:14
> Absolutne mi unika, k cemu je to dobry, kdyz se da za 5000 poridit napr.
> Acer One, coz je plnohodnotny notas s rozumnym displejem a
> periferiemi... Nebo se da k nemu poridit relativne levna pila nebo
> sekacka :-P

Já bych ho tak nezatracoval. Nejlevnější Acer se dá (v Alze, jinam jsem nekoukal) sehnat ne za 5, ale za 6 tisíc (s DPH), což je několikrát více, než cena toho ARM. Tento Acer je netbook, ne plnohodnotný notebook, navíc je proti ARM o 35 % těžší, obsahuje točivý disk (to někomu může vadit dost), dělá rambajs a jeho displej je velmi zdařilá emulace zrcátka. Z periférií má navíc snad jen konektor VGA. Takže ...
PM