1-Wire posileni a ochrana MCU?

Pavel Dolnsky p.dolnsky na atlas.cz
Úterý Červen 8 20:56:49 CEST 2010

Tak now jsem jeste vice zmaten.
Do nuly to taha noha ovladajici prizemnovaci NMOSFET.
Plusovej PMOSFET, ktery dela 1 neosazujete, jak jsme pochopil a 1 dela jen 1k5 odpor.
Sense je tedy , pokud to je neco jako x52 nastaven jako vstup s vysokou impedanci pripadne jako vystup s internim pullup nebo co to aktivne taha nahoru?
To jen tak pro zajimavost.

Otazka je jina, podle DS se data v cidle ukladaji do interni EEPROM. EEPROM maji zivotnost zpravidla 1E6 zapisu, pri mereni rekneme 1x za minutu vychazi zivotnost ani ne dva roky.
Jake jsou zkusenosti z praxe?

Pavel

 Z myslite stav kdy je v Sense vstupu vypnut interni Pullup?
> Jeste se zeptam, ohledne ROM, teoreticky je SN 48bit cislo, jak je to v
> realu, mohu predpokladat, ze to je 16bit konstanta +32bit promena, jde
> mi o moznost predavat cisla sensoru v 32bit int a take usetrit misto.

Omlouvám se za nepřesné vyjádření, tím Z jsem myslel stav, kdy to není
buzeno do log.0 a ani do log.1, pull up zůstává vždy.

Ad SN - možná že to tak je, ale nespoléhal bych se na to. Přijde nová
várka a bude to jinak...

Lukáš Grepl