microchip ICD3

j s jarin.hw na gmail.com
Úterý Červen 8 16:39:42 CEST 2010

ICD3 pouzivam tristvrte roka, oproti ICD2 je to podstatny rozdiel v
rychlosti. Ale zas oproti ICD2 je lepsi aj PicKit2.
Nemozem to porovnat s RI, lebo ho nemam, ale vraj je ICD3 len
"okresany" RI, takze s tou rychlostou by nemuselo byt take tragicke.
ICD pouzivam aj na vacsie targety, ako PIC32 alebo 16-bity a som s nim
uplne spokojny.
Co sa tyka stability, nemal som nikdy nijaky problem.

J.S.