webserver, email, snmp, ..

Luboš Melichar lubos.melichar na gmail.com
Úterý Červen 8 10:32:15 CEST 2010

Hm děkuji za nápady,
a co třeba ještě tohle..

http://www.lantronix.com/device-networking/embedded-device-servers/xport-pro.html

Linux, tím pádem síťové věci jsou pořešené
malé, modulek do plošňáku
8MB SDRAM/16MB Flash
cena kolem $50

Výkonem určitě daleko za armem, ale ten já opravdu nepotřebuji.

2010/6/8 Pajpach <pajpach na katedrala.net>:
> Dobry den,
> I2C tam vyvedene je, mam na nej udelany driver SMBUS baterie. A dokonce je
> 3V3 :-)
> Co se pameti tyce, i pro jeden kus neni problem dodat libovolnou kombinaci:
> RAM: 64MB, 128MB
> NAND: 64MB, 128MB, 256MB, 512MB, 1GB
> NOR: 2MB, 8MB
> Standartne je 64/64/2
>
> Jinak I2C je na pinech 104 (SCL) a 105 (SDA) na CPU modulu, na desce je na
> nej na hrani pripojena 24C02 a samozrejme je i vyvedene na konektor.
> Pinout CPU modulu je na
> [...]

Sportuješ? Meloun tě zve na www.esportuj.cz !
Programuješ? Baví tě elektronika? Mrkni na meloun.esportuj.cz !