webserver, email, snmp, ..

Martin Patka hwmp na semily.net
Úterý Červen 8 02:25:28 CEST 2010

Zdravim,

> Subject: Re: webserver, email, snmp, ..
>
> Aha, dekuji za upozorneni, uz je to opraveno.
> Mini2440 je jiny vyrobce, takze to zatim nenabizime. Kdyby
> byl vetsi zajem, da se to dovezt. Tusim, ze uz tu nekdo
> podobnou akci nedavno "zorganizoval"

vetsi zajem urcite ne, ale ja sam jsem si mini2440 poridil "na hrani" a
docela se mi to zalibilo, takze planuji i nasazeni do firemniho projektu,
kde jsem az dosud pouzival tu verzi "rozeber router Edimax" :-)

> Z 90% je to stejne. Ono tam taky neni moc co vymyslet.

ja u toho firemniho nasazeni potrebuji hlavne i2c (3.3V).....Ale ted jsem
ani v
tom pdf nenasel, zda ji ma ten system EM2440 vyvedenou....

> A myslim, ze u MINI2440 nejde vybrat jak velkou RAM/FLASH chcete.

myslim, ze jsou uz jen dve varianty 256MB a 1GB FLASH. A jak
je to s RAM nevim, standardne je 64MB.

> Me se subjektivne to modulove reseni libi vic, protoze kdyz
> budu chtit, udelam si vlastni "baseboard" jaky potrebuju a
> pouziju do nej ten procesorovy modul.

to je zase otazkou mnozstvi. Ja na to porad koukam z pozice "kusovky"
a to je jednodussi vzit celou tu "vyvojovou" desku..... Samozrejme,
ze je pak celkem jedno, zda se pouzije kompaktni jako ta mini2440
od FriendlyARM, nebo modularni jako ta  EM2440 - proto mne ta
Vase informace docela zaujala. Snad jen, ze ta mini2440 je malinko
rozmerove mensi (100x100mm)....

Zatim nashle

--
Martin Patka                      network & server administrator