Motor cerpadla

Vladimir Nerud newlad na centrum.cz
Pondělí Červen 7 19:50:42 CEST 2010

Jednou, davno tomu, mi neco podobneho delalo cerpadlo v akvariu. Pokud mi
pamet slouzi, tak to bylo zpusobene nejakou necistotou mezi vrtulkou a
magnetickym rotorem. Ta vrtulka musi mit na rotoru vuli cca 90° a to prave
kvuli rozbehu. Pokud s ni nejde uplne lehce pootocit, tak jsou s rozbehem
problemy. Jinak je uplne fuk, na kterou stranu se tyhle cerpadylka toci,
teleso je symetricke.
Vladimir