webserver, email, snmp, ..

Luboš Melichar lubos.melichar na gmail.com
Pondělí Červen 7 14:20:23 CEST 2010

Nevypadá zle, díky za tip.
Nemohl by jste o tom ztratit pár vět?

Koukal jsem žeje to nějaký systém předpřipravených knihoven v klasickém céčku.
Kompilátor a operační systém to má vlastní? obojí zdarma? Upload sw přes http?

díky.

2010/6/7 Jakub Vaclavik <vaclavik na aurox.cz>:
> Hello Luboš,
>
>        hojne pouzivam moduly http://www.rabbit.com

> zřejmě ne.

> etc..

> --
>
> Best regards,
>
>  Jakub                            mailto:vaclavik na aurox.cz

Sportuješ? Meloun tě zve na www.esportuj.cz !
Programuješ? Baví tě elektronika? Mrkni na meloun.esportuj.cz !