webserver, email, snmp, ..

Galloth lordgalloth na gmail.com
Pondělí Červen 7 12:36:04 CEST 2010

Co se tyce modulku, tak mozna by slo pouzit neco tady s toho:

http://comblock.com/index.html

Chtel jsem se zeptat, o jak slozite zarizeni se vlastne jedna. Jestli
tam uz ted mate nejake silnejsi MCU nebo FPGA nebo neco takoveho?

Pred nejakou dobou jsem byl na tutorialu od Xilinxu, kde rozjeli linux
na vyvojovem kitu se Spartanem, to by asi splnilo vsechny Vase
pozadavky otazka je, jestli to neni kanon na vrabce (zbytek toho
Spartanu byl pak pro dalsi akceleraci)

Honza

Jan Kastil
galloth na jabbim.cz