1-Wire posileni a ochrana MCU?

Pavel Dolnsky p.dolnsky na atlas.cz
Pondělí Červen 7 11:03:04 CEST 2010

Jaky budic pouzivate, tedy jake zapojeni?
Jake pouzivate casovani, delka Master Reset Pulusu, delka Master Write 0 Slotu respektive kam to v povolenem rozsahu 60 az 120us posazujete atd.
Resite najak ukonceni u dlouhe sbernice?
Jak dluhe pouzivate odbocky od sbernice k cidlu?

Pav

>To já zase teda potvrdit nemůžu. Jak už jsem psal, těchto čidel jsme namontovali stovky, na sběrnice o délce obvykle 50-150m i více a takovou

  míru chybovosti jsem nikdy nezaznamenal (odhadl bych tak o dva řády menší). Jde právě o to jak kvalitně je udělaný budič a jak dobře je napsaný onewire protokol. Také samozřejmě kabeláž, ale pokud je tam něco na úrovni SYKFY nebo UTP tak taky není problém.

Pokud jsou tyhle věci v pořádku, funguje sběrnice velmi dobře.

Nezastírám, že jsou zde specifické problémy, ale většina z nich se dá velmi dobře řešit.

Lukáš Grepl