Motor cerpadla

RV vicek.radek na cpost.cz
Pondělí Červen 7 10:46:39 CEST 2010

Ne, tohle neni kartusova filtrace. Je to tahle:
http://www.tvproducts.cz/cz/detail/Vykonna-piskova-filtrace

a prestoze jsem to otci rozmlouval ji koupit tak slouzila velmi dobre a
hlavne proti drazsim cajkum zere jen 120W pri solidnim prutoku. A
prijemne mne prekvapilo, ze jsou na ni i nahradni dily a za vcelku
levno. Ten kompletni rotor i s keramickymi futry stal tusim 300Kc.

Vubec nechapu co v te civce mohlo odejit, ze se to chova tak, ze se
motor dokaze za chodu zreverzovat. jedine me napada ze nektere motoru
mivaji takovej ten zavit nakratko - tak jestli se nejak neporusil ten.

Radek Vicek