Motor cerpadla

Milan krata.milan na seznam.cz
Pondělí Červen 7 10:39:41 CEST 2010

Prodrelo se prave to uchyceni rotoru, ktery potom nebyl v ose otaceni.
Precijen je to uz par let tak detaily si nepamatuji, ale take si
nepamatuji, ze by tam byl nejaky kondik.
Spis mne zarazi to ze jsete koupili rotor jako nahradni dil. Bavime se o
stejnem cerpadle? Me se to stalo u takzvane kartusove filtrace co davaji
ke kazdemu nafukovacimu bazenu zdarma a resil jsem to koupi piskove
filtrace v nejake akci za 2kkc.
Milan