OT na neděli: Zajímavý bioelektrický experiment

Jan Galuszka konference na ei.cz
Neděle Červen 6 23:25:30 CEST 2010

Ja v dobe svych konstrukterskych pokusu mel rozestaven zesilovac rozlozen na
servirovacim tacku na posteli, jak jsem sel spat, tak jsem ten tacek polozil
na zem pod postel a usinal pri hudbe.
Ono jak clovek usne, ruka upadne mimo postel a prave na primar napajeciho
trafa.

Co nasledovalo, asi nemusim popisovat. Od te doby jsem asi osvicen.

Honza

-----Původní zpráva-----
Od: hw-list-bounces na list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] za
uživatele Miroslav Šinko
Odesláno: 6. června 2010 22:42
Komu: HW-news
Předmět: Re: OT na neděli: Zajímavý bioelektrický experiment

Mna raz skopalo, vtedy este 220V tak, ze lavou rukou som drzal cosi,
co nebolo galvanicky oddelene od siete (uz si nepamatam presne, co som
to bastlil) a zohol som sa po volaco k radiatoru. V istom momente som
sa hlavou dotkol mosadzneho ventilu a dostal som ranu. Pamatam si, ze
vtedy som bol viac v soku z toho, co som videl, ako zo samotnej
bolesti kopnutim. Hviezdne nebo jasnych slnk, to je asi najlepsi popis
:-)

miro