Re: OT na neděli: Zajímavý bioelektrický experiment

Miroslav Šinko sinkomiro na gmail.com
Neděle Červen 6 22:41:39 CEST 2010

Mna raz skopalo, vtedy este 220V tak, ze lavou rukou som drzal cosi,
co nebolo galvanicky oddelene od siete (uz si nepamatam presne, co som
to bastlil) a zohol som sa po volaco k radiatoru. V istom momente som
sa hlavou dotkol mosadzneho ventilu a dostal som ranu. Pamatam si, ze
vtedy som bol viac v soku z toho, co som videl, ako zo samotnej
bolesti kopnutim. Hviezdne nebo jasnych slnk, to je asi najlepsi popis
:-)

miro