OT: Netbook, OS a cesta do Ameriky

M. Marusak m.marusak na volny.cz
Neděle Červen 6 20:16:56 CEST 2010

Takže resumé - díky všem zprávám mohu já a hlavně kolega klidně spát.
Mj. asi by nebylo dobře, kdyby byl jinak při vytažení NB při kontrole
zjevně jak na jehlách. Zpráva o připojení do sítě je důležité info,
upozorním ho na to. Uff, sám jsem se kdysi v jednom hotelovém domě v
arabském světě do cizí sítě připojil, ještě že jsem to přestál bez úhony.

Jinak samozřejmě, díky všem

Martin M.