OT: objekt v atmosfere

Koder Petr Koder.Petr na azd.cz
Neděle Červen 6 11:55:24 CEST 2010

Zdravim konferenci,
O vikendu si dovolim tema mimo elektroniku. Ciste ze zajmu by me zajimalo, co jsem vlastne videl :)

Vcera vecer (sobota 5.6.2010) kolem 22:05 se na obloze objevilo asi 5 jasne zaricich objektu. Prvni asi ve o dve minuty drive a pote ostatni. Svetlo melo nadech do zluta a obcas pohasinalo. Objekty se pohybovaly ruznou rychlosti (mozna jina vyska)od vychodu smerem k zapadnimu obzoru. Cast objektu "zhasla" jeste v atmosfere. Ale viditelne byly jako tmave boby ve svetle prave zapadejiciho slunce. Cast zhasla a "zmizela".
Nez jsem dobehl pro fotak, byl uz na obloze posledni. Zkousel jsem nahrat video, ale fotak ma nizke rozliseni. Stihl jsem udelat jenom jednu fotku "z ruky".

Netusite o co se jednalo?

Petr