1-Wire posileni a ochrana MCU?

Jaroslav Buchta jaroslav.buchta na gmail.com
Sobota Červen 5 10:21:24 CEST 2010

Dne 5.6.2010 0:46, Pavel Dolnsky napsal(a):

> Oprasil jsem stary projekt s nekolika cidli na Dallas 1-Wire sbernici,
> chodi mi to celkem dobre, ale tak nejak se mi prici pripojovat primo
> na nohu MCU cca 50m dratu, ktery se bude tahan kodo vi cim, dalsi
> otazkou je co s signalem udela kapacita vedeni atd.
>
> Hledal jsem nejake vyrobcem doporucene reseni pro posileni sbernice a
> ochranu pres ESD a nic moc.
> Presneji jedine co jsem nasel je
> http://www.maxim-ic.com/app-notes/index.mvp/id/244  a to me nijak
> zvlast nezaujalo, kdyz pro nic jineho tak na muj vkus ma ponejud
> velkou sprotrebu noh MCU.

> [...]
No nevim, jaky objem by se vesel na dirkovanou stranku, ale uz
praktictejsi mi prijde vypis v hex formatu drobnym pismem. Opravdu neni
pravdepodobne, ze kdyz se vytisk na laserovce na papiru zalaminuje, tak
to vydrzi citelne vecne? Nasi predci taky nepouzivali nejake hi-tech
postupy a knihy jsou citelne po staletich bez problemu. Fotky a texty
bych proste vytisknul, ze zvukem to bude horsi - ale v te puntikovaci
technologii se vejde 200kB na A4, to uz v nejake vetsi kompresi je
nejaka minuta MP3...