OT: Ulozeni dat na nekolik desetileti.

Bystroushaak bystrousak na kitakitsune.org
Pátek Červen 4 21:44:25 CEST 2010

Dobry den.
Po precteni vsech prispevku mi prijde ze nejlepsi moznost ktera by umoznila ulozit vetsi mnozstvi dat
je sesit z kovove folie. Na jeho prvnich strankach by byl nejaky jednoduse pochopitelny popis formatu (treba s
piktogramy) a na zbytku by nasledoval nejaky zpusob optickeho ulozeni dat (vypaleni direk laserem by bylo imho
nejlepsi). To by nemelo byt moc drahe a na dekodovani danych informaci by stacilo zarizeni pro porizovani
obrazu a pocitac ve smyslu stroje ktery dokaze vykonavat nejakou posloupnost instrukci. V obsahu sesitu by
pak mohly byt ruzne data, ale vzdy by tam musel byt i popis formatu ve kterem jsou ulozena a z toho duvodu by
bylo nejlepsi vyuzit formaty dat ktere jsou jednoduse implementovatelne.
Dekodovani by nebylo narocne - budoucim generacim by stacilo data nahrat na to v co se zmeni internet (popripade
zverejnit nekde v casopisu) a urcite by se naslo dost znudenych lidi kteri je dekoduji.