AMPER 2011 bude v Brne

Tomáš Vymětal vymetalt na gmail.com
Pátek Červen 4 10:45:49 CEST 2010

Jak na todle reagovat?! Já to měl do Prahy 300 a do Brna to mám 70.
Takže je to fér? :/ Podle mě hledáte jen výmluvy, pokud vám ta výstava
má co dát, pojedete klidně do Košic, pokud ne, zůstaňte doma.
Imho dost pragocentrismu, ale když to vezmeme kolem a kolem, pražské
výstaviště je taková rychlokvaška, která bych řekl, se ale moc
nepovedla. Kdo tam vystavoval (a tím myslím měl stánek větší než deset
metrů a něco většího v něm), snad chápe. Štěrkové cesty, po kterých se
dá jet při nejlepším dodávkou, dvoumetrové cestičky, kde to jednomu
chcípne nebo potřebuje něco vyložit a kilometrová kolona. S autem vás
dovnitř přes týden vůbec nepustí, papírově až v pátek tuším po šesté
(ale někdy se to dalo ukecat, že tam stejně nejsou lidi, kteří by se
dali zajet). Restaurace téměř žádný, všechno jen fastfood, ze kterýho se
buď (po týdnu konzumace) vyserete z podoby, nebo si noste vlastní
svačiny. K tomu nulová možnost jít si sednout na jednání mimo vlastní
stánek (myšleno pozvat k jednání na oběd) a sociální zařízení pomalu
jako ve středověku.

T.V.