OT- videokamera

Jozef Racek Jozef_Racek na tempest.sk
Pátek Červen 4 10:08:05 CEST 2010

Pozor na formaty.
Full HD dostanete tak na BlueRay disk, alebo potom pomocou formatu
AVCHD, ktory sa da napalit aj na bezne DVD medium, ALE
prehrat sa vsak da iba na zariadeni, ktore tento format podporuje. To
nie su ani zdaleka vsetky DVD prehravace.
Ak to chcete distribuovat ako manual, tak radsej v obycajnom DVD formate
a na to staci obycajna kamera, nie HD, ani FullHD.
Bezne kamery su za cenu 1/2 Full HD ( neodhovaram od kupy Full HD - sam
som si taku kupil...iba upozornujem na problemy s tym spojene)
Samozrejme na vacsine kamier FHD sa da nastavit rezim nie HD, FHD, XHD,
... a nahravat vo formate vhodnom pre DVD.
Post spracovania na PC su celkm narocne na procesor, pamat a hlavne cas.

Dodo